drömmer om sommaren

Sitter och bläddrar i diverse resekataloger och drömmer mig bort till solen och värmen.
Undrar vart man vill åka härnäst?? USA står högt på önskelistan.
Där kan man bland annat simma med delfiner.
Något jag alltid velat göra.
Men det blir inte den här sommaren..
När det blir dags för USA så vill man ju ha några veckor på sig att hinna resa runt.
Så nu funderar jag på spanien typ en långweekend i Barcelona
Eller kanske Kroatien eller Rumäniän?
Skulle vara kul att åka någonstans där jag inte varit förut.
Någon som har ett förslag??







späckhuggare är väl bra tuffa?
att simma med en sådan vore något :D
vem drömde inte om det efter rädda willy filmerna!?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0