Gott nytt år!!

Igår var vi på knytkalas hemma hos Agge och Cenny :) 
Vi blev ansvariga för potatisgratäng och sallad. 
Jag erkänner jag fuskade och köpte färdig gratäng. Inga housewifepoäng där inte.
MEN den var faktiskt god och fick absolut godkänt, tur det :p



Agge hade dukat långbord och pyntat myyyyys



tack för locktången sis!! 



jenny och ehsans hade lagat croaissanter till förrätt



soppa som mellanrätt



varmrätten med färdigköpt potatisgratäng :p



till efterrätt blev det tårta och chokladbollar






inte så god.. men glittrig :D



sen spelade vi med andra ord. sjukt roligt spel!!



jag snodde såklart åt mig den enda rosa partyhatten :thumbup:



usel bild på fyrverkerierna



usel fyrverkeribild #2



tanken var ju att visa upp min partyhatt?! 



sådärja!! rosa och glittrig fin fint!!



kärlek <3



I busshållsplatsen bjöds det på hojtarolja!!??



på strömpis

GOTT NYTT ÅR!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0