jag har fått dille på inredning.

..nu väntar jag på att min kära sambo ska komma hem med spirande shoppinganda,
så att vi kan ge oss ut på äventyr!!
Weeeiii sånt här tycker jag är sjukt kul,
tycker inte alltid Daniel men han är such a great sport angående allt rännande och klämmande.
Påtal om klämmande det gör jag alltid på filtar och dylikt i butiker.
Liksom känner efter om det känns rätt haha.
Leta saker till hemmet lite här och var vill säga.
HAHA lät som om jag var värsta sakletaren i ditten och dattens soprum och dylikt.
så är dock INTE fallet.
Först ut är någon inredningsbutik bortåt Kumla som jag aldrig lär mig namnet på ;p
Får se om vi hittar något spännande isåfall så ska jag såklart fota och visa upp snarast.
Nu ska jag hoppa in i dushen kl 15.00 bär det av

tjing tjing

:D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0