vintern är tråkig


Jag har nog aldrig längtat så mycket efter sommaren och värmen som nu.

Nu menar jag inte att fly snön någon vecka till Egypten eller dylikt.
Visst det är såklart inte fy skam det heller.
MEN nu menar jag svensk sommar. Som inte är slut på 7 dagar för att sedan möta kylan igen.
Jag vill sitta och mysa på min balkong.
Jag vill ha grillkvällar där vi spelar massa spel och stör oss på myggorna
Jag vill åka till Tiveden och bada
Jag vill sitta på en uteservering
Jag vill ta långa promenader i bara shorts och linne
Jag vill klä mig i vita klänningar och fina klackisar
Jag vill njuta av en glass i solen

ååååå

Jag är trött på att frysa
Jag är trött på att halka runt
Jag är trött på att sitta inne
Jag är trött på att titta på TV ??? hjälp!!

äsch, det blir inte bättre av att gnälla. På vintern kan man ju alltid

Baka
Storkok
Inreda sitt hem
Fika i timmar
Träna
Måla
Pyssla
Städa
Mysa med sin kärlek <3
Planera en resa ?
Sy ett par gardiner
Pyssla om sig själv med ansiktsmasker osv.
Shoppa i gallerior och glömma bort kylan
Titta på en massa bra filmer, bio
Gå ut och äta

m.m.

En sak till jag är trött på..





min hårfärg
har haft exakt samma färg sålänge som jag kan minnas
trååkigt



Kommentarer
Postat av: Rebecka

En med askig blond ton med många, riktigt tunna,varma mörkblonda slingor i tror jag hade varit perfa på dig:)

2011-01-14 @ 21:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0