Bara för att jag är lite lagom avis



Fick ett mess av min vän Sandra för ett par timmar sedan.
Dom hade landat i Spanien och skulle då dra iväg och äta kinamat?! Ursäkta??
Spansk mat är väl ändå hur bra som helst?
Tapas och paella som är farligt gott *yummie*
Hur tänkte dom där liksom?
;p
Men men det är väl inte för inte hon är inlagd under namnet Tokan i min lur.
Nåväl. Jag har blivit lite småpsyk och kollar vädret fler gånger per dag än vad som är ok.



Detta är då vad vi örebroare har att se fram emot.

Men vad sjutton jag ska ändå jobba jobba jobba.



Det här är Spanien imorgon runt 14 tiden.
Håll till godo Sandra och glöm inte solskyddet!!
Men helt ärligt så unnar jag henne det.
Hon är nämnligen fröken olycksfågel när hon är ute och reser.
Om det inte regnar och blixtrar så blåser det storm eller så är det "bara" kallt.
Helt sjukt!

Klockan är nio.
Movietime!!

Tänkte lägga mig å glo på filmen Zodiak,
hoppas den är bra och inte kissa i byxan läskig..

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra+:)

2011-07-18 @ 02:36:09
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0