Iphones är ena riktiga lögnare



Imorse kollade man vädret och enligt vännens iphone skulle det regna hela dagen?!
Iphones är inget att lita på.. Borde man kanske förstått sen tidigare
;p
(Ja, jag vågar vägra Iphone hähä. Me ♥ xperia arc)
Helt plötsligt utan någon som helst förvarning är det strålande sol
och 24 grader varmt. Äntligen! var det nog många som jubla.
Dock inte jag, för såklart så jobbar jag när solen lyser som bäst
:(
Typiskt, hade massa att pilla med och valde att jobba över.
Skönt att bli av med lite måsten innan morgondagens pass
:)
Slutade kl 18 och som ett brev på posten kom regnet, såklart!

Men nu ska jag inte vara bitter, väl hemma möts man av karln i köket
som husligt nog stod och koka ihop i en kycklinggryta.
Nu är jag mätt och belåten! Inga som helst fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0