känner mig duktig nu



Imorse väcktes jag av väckarklockan redan kl 9, mest bara för att.
Jag jobbar kväll idag och börjar inte försen kl 16.00.
Dock så hade jag valt att ställa x antal alarm ändå.
Hur började jag min morgon då?
Jo genom att STÄDA, älskart!
Inte själva städningen i sig, men att börja dagen så.
Ehhh vilken tokstolla tänker ni nu va?!!
Men jag älskar att skrota runt i en stor myströja och en slarvig knut på huvudet
sådär på förmiddagen.
Koka lite kaffe, städa, dona, tvätta, pyssla,
tills det luktar gott överallt och disken skiner av renhet i diskstället.
Då känner jag mig NÖJD och DUKTIG när jag väl gottar ner mig i min soffgrop.
Timmarna har inte bara gått medans man suttit och datanördat sig
eller slözappat mellan days of our lives, rachel ray å annat tidsfördiv.

Inte nog med det, jag har redan kikat förbi på jobbet och fixat lite åsså!
Vad jag kan
:D

Nu ska jag hoppa ner till tvättstugan en sista gång
duktig som man är
;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0