min fina fina bakhörna



Jag älskar vitt (som ni säkert redan märkt)!
För mig är det himmelskt, romantiskt, luftigt, lantligt, en känsla av renhet och ett underbart lugn.
Igår besökte jag en alldeles fantastisk inredningsbutik på rudbecksgatan 14,
LL Design. Åh vad fint det var där inne!
Vitt överallt med inslag av ljusa pasteller, silver kandelabrar m.m.
Jag gick runt lääänge och bara njöt.
Hittade såklart ett och annat.
Tänkte börja med att visa två av fynden i det här inlägget,
så får ni se resten en annan dag.



Jag föll som en furna.
Superfina tygpåsar till socker och mjöl



Ville såklart inte gömma dom i något skåp,
så jag skapade en liten bakhörna i köket.

Vad tycks?



vackert typsnitt



Kommentarer
Postat av: Anonym

Finfint!

2011-08-03 @ 23:20:24
URL: http://saraafri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0