ruggigt väder och mängder med tvätt



Idag börjar jag inte jobba försen kl 16. Dvs att jag har typ hela dagen på mig att vara produktiv.
jag som älskar att skriva listor gjorde en liten  2 do list igårkväll.
Skulle tvätta, städa, fixa en tavla som jag gått och kucklilurat på, laga massa matlådor,
färga utväxten, ta en sväng på stan och köpa massa tråkiga måste ha saker.
Hitills har jag stoppat in 2 maskiner med tvätt och diskat, thats it!
Men vädret är såå deprimerande så jag kanske nöjer mig så ändå..
Jobbar ju trots allt kväll hela veckan så det andra kan gott vänta.
Det är ju trots allt semestertider och en sovmorgon eller två (eller tre) kan jag gott unna mig.
eller??
Är iallafall rätt nöjd över att jag tog toppen av smutstvättsberget och konka ner med

;p

Alltid en början, tvätta är ett himla evighetsgöra.
Vi måste vara ena riktiga lortgrisar i det här hushållet för smutstvätt är något
vi alltid har mängder av fast jag tycker att vi (kanske mest han)  tvättar tvättar tvättar.
Engångsplagg kanske vore något? Som plastmuggar liksom? haha
Nä skojja! Lite miljötänk tack!


Always look on the bright side of life du du dududuuuu,
some things in life are bad, and can really make you mad!

(som evighetstvättandet)
när regnet smattrar mot rutorna i mitten av juli
så kan man åtminstone vara glad över att man inte springer upp och ner
till tvättstugan medan det är strålande solsken ute?!

Det skulle kännas aningen surt.
Fy så postitiv jag är trots allt

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0