Spicy Hot



Det har öppnat en ny restaurang i Örebro.
Spicy Hot är en kedja som finns i en del andra städer oxå.
Här öppnade dom portarna igår och idag blev det vår lunch
:)
60kr för avhämtning om man väljer ifrån lunchmenyn
och sitter man där kostar det 75kr inkl. dryck och kaffe,
som hittat!

(Men Saigon som har typ samma mat är ännu biligare!)



Jag är inte ett dugg förtjust i klibbris så i vanlig ordning blev det nudlar för min del.
Smaskens var det så nu är jag mätt och belåten.
Mer än halva lådan kvar så morgondagens lunch är redan kirrad
:thumbup:

Nu ska vi snart dra iväg och shoppa loss på ICA,
så himla skojjsigt!!

För ovanlighetens skull inte när vi är hungriga, vilket är bra.
Brukar kunna resultera i att man går nuts på allt möjligt då ju!?
Både kyl och frys gapar tomma så idag blir det storshopping
*like*




Kommentarer
Postat av: Nathalie

hjälp mig att komma upp till topp 100!! rösta 5 stjärnor på min klänning:D på måndag är tävlingen avslutad:O

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=qA1iF427O6QTUgKJZstgpESTbRQGg3vK3js7ch3qdI9vnI3Azlge#Gallery

TACK PÅ FÖRHAND<3

2011-07-15 @ 16:35:08
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0