Trääääligt väder



Jag undrar verkligen var sommaren tog vägen?
Har nog aldrig vart såhär blek i slutet på juli. Kaos!
Men jag har en ledig lördag. Wonderful kan tänkas.
Men hur har jag hitills utnyttjat den?
Ringt lite jobbsamtal vilket iofs. kändes värt
:)
Sedan har jag även rensat ur min walk in closet för trehundrafemtioelfte gången,
det är pinsamt hur mycket jag har som aldrig används!
Fina plagg som förtjänar ett bättre öde
(syster kom hit och umgås med storasyster,
så kanske jag kan lura på dig ett plagg eller två.
Vi kan väl baka en kaka oxå?)


Nu till kvällens planer:


....


tomt!!
ecko ecko ecko okooOoooo
?
De flesta har flytt stan nu i semestertider och kvar e jag med brist på fantasi.
Jag vill trotsa vädret, sätta på mig en klänning, grilla, tjoffa ihop några drinkar
och skratta högt i glatt sällskap medans vi spelar kort

där jag i vanlig ordning förlorar och blir lite småsur,
men det går över innan nästa andetag.
Sådan är jag, argsint ibland men aldrig långsint

:)



Kommentarer
Postat av: Linette

bakar gärna kaka nån dag =D jobbar mycket dag denna vecka så kanske kan ses nåt då? typ onsdag eller torsdag? pusss

2011-07-23 @ 23:34:38
URL: http://linettesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0