Transformers dark of the moon i 3D



Häromkvällen så var jag på min allra första 3D film!
Satan i gatan var coolt det skulle bli då, nördiga glasögon, massa popcorn,
råtuffa effekter och det skulle kännas som om man själv sprang runt där med
häftiga utomjordiska vapen och tog kål på alla elakingar.




Jag såg framför mig hur man skrek iiiiiii kastade sig bakom den gigantiska popcorn
kartongen och puffade (megasaltade) majskorn flög över hela salongen!

Jag är inte enbart girlie girlie när det kommer till film,
romantiska komedier har såklart sin charm.
Men bilar som går fort i fräsiga färger, svettiga karlar som leker hjälte,
äckligt snygga tjejer och massa pang pang är inte mig emot




;p
Fast and the furious filmerna, x-men, matrix osv. JA TACK! *like*
Nu ska jag inte råsåga transformers alls, utan visst den var bra
men oj vad fel jag hade angående alla kissa på sig tuffa effekter
WROOOOONG!!




3D var inte sååå tufft som jag hade inbillat mig

:(
Måhända att jag hade lite höga förhoppningar kanske,
men ändå.
Tror däremot att den där blå alien filmen som var så poppis för ett tag sen
kan vara tuff i 3D?!
Ni vet vilken jag menar va? Ennoying att mitt annars brutala minne sviker nu.




Hur som, jag åt popcorn, fick ha nördiga glasögon och dreggla lite jag med!

Babaaaam! där har ni girls, för omväxlingsskull så var inte bara tjejen
superduperläcker och svassa runt i trollor med en rumpa i perfektion.

Tyrese Gibson och Josh Duhamel var oxå med i filmen (bilden ovan),
lite svettiga och hjältiga! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0