mitt sommarprojekt



Som jag säkerligen nämnt tidigare så bor jag och sambo i en onödigt stor lägenhet.
Har länge funderat på vad vi ska ha i tredje rummet som idag används som torkrum
då vårt riktiga torkrum i källaren är under all kritik!

Datarum? Näe vi har ju laptop, så det vore ju ovärt om något.
Bibliotek? Läser typ nada böcker förutom pocket på semester.
Träningsrum? Fy vad stelt och fult. Dessutom finns ju riktiga gym ;p
Wiifit rum var jag inne på ett tag haha
Gästrum (är det idag utöver torkrum), som ingen använder.
Atelje? Hmms kanske borde börja måla iofs..
Fast nääää!
Jag har det :)

Vi har i dagsläget  varsin klädkamare
men av någon outgrundlig anledning så får mina pryttlar inte riktigt plats ändå!
Så vad ska det bli då?
Ett (läs mitt) DRESSINGROOM *lycka*
Jag får ett eget rum som får vara hur romantiskt och gött som helst!
Det ska inte bara bli "klädkammare" med massa garderober och klädställningar,
utan jag vill ha ett fantastiskt sminkbord (som jag ska fynda på loppis i sommar)
där jag kan sitta och pyssla och bara njuta.
Blommiga tapeter och vita gardiner, massor med silver ljusstakar,
en vägg med alla mina väskor. En bokhylla med alla mina skor uppradade,
en stoor vacker spegel. En tavelvägg. En vit gungstol
där jag ska sitta och gunga och bläddra i modetidningar.

Det här låter i mina öron som en dröm :)
Mitt sommarprojekt!!
Åh det kommer bli såå fint. Längtar.



Boråstapeter



Ralph Lauren

Så fina båda två, vill inte ens veta hur många fler blommiga tapeter jag kommer fastna för.
Beslutsångest är en stark sida hos mig när det kommer till inredning ;p

Det finns en facebookgrupp något i stil med
"vi som hatar blommiga tapeter".
Galenskaper eller hur??




Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

ÅH! :)

Jag är helt galen i ben and jerrys! :)

Favvisen måste nog vara med mycket choklad... mmh half baked! ;O

Men det är inte så mycket sol här idag så jag är inte glassugen längre:(

2011-06-16 @ 09:08:15
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0