ahaa!!



En fågel viskade i mitt öra vad spektaklet på stortorget ska bli.
En jättestor kanin, sådärja! varför? varför inte?
Open art pågår just nu för fullt i Örebro.
Massa konst överallt och ingenstans här i stan.

100 dagar ska vi beskåda det hela.
Himla konstnärlig stad må jag säga. lite hippt kanske dessutom?



nu har dom kommit lite längre så kanske borde knäppa en ny bild.
eller nää?
vem bryr sig, jag har bara inget vettigare att skriva om.
Grisigt av mig... hmpf.
Fast kanske inte. Många av säakerna är rätt fräsiga att glutta på.
Så ni örebroare ta en stros, köp en glass och skåda mästerverken.
Ni andra, ta semester åk till örebro och turista ;p
Fin fin stad faktiskt!



proof enough? :D



nurå?? såååja

Någon kallade Örebro lilla Göteborg, säkerligen för att vi är så goá!
Nu får det vara nog med det här ordbajsandet. Kaffe asap!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0