är ni skrockfulla?!



Idag har jag ringt tre samtal som jag utan anledning skjutit upp
(röda dagar har det iofs. vart).
Det började trevande då det var lunchtid.
Men snart hörde man det ena glada svaret i andra sidan luren efter det andra.
Det sista samtalet var extra kul och jag ser verkligen fram emot nästa vecka :D
Jag kan tyvärr inte berätta vad det gäller just nu innan jag vet hur det hela slutar.
Men till min stora fasa avslutades samtalet med ett:
-Lycka till
och jag svarade (dum som jag är):
-Tack så mycket!!! :D

As as as varför Louise varföööööör?
Det betyder otur, det vet väl alla?!
Man säger inte tack när någon önskar en lycka till.
Då går det aldrig vägen, dödsdömt innan man hunnit tänka efter.

Nåväl nu ska jag försöka förbi se det och fortsätta hålla tummarna!

Tror ni på skrock??
(jag gör, men det har ni antagligen räknat ut).




nu ska jag iväg och hälsa på Lovisa och umgås över en kopp kaffe eller två i solen
på hennes balkong *yeeeeeeey*

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0