barn i plastbubblor



Mötte min käre sambo precis i dörren när jag skulle knalla ner på marknaden :D
yeeeey! då slapp man gå alldeles allene, hur bra som helst!
Vi strosade mest runt och glutta.
Folk trängdes och betedde sig som gamar vid "allt för 10kr-stånden"
så vi nöjde oss glatt med att iakkta det hela.
Jag var inte ens godissugen för omväxlingsskull så shoppingen resulterade i
NADA :( typ..



Stannade till vid en restaurang på hjul och inhandlade kvällsmat :D
Tycker minsann att coca cola burken var hur tjusig som helst!
Kunde inte välja mellan "vanlig" och stark senap,
så det blev både och då jag kom på att man inte ens behöver välja!



Nere vid slottet rulla 3 ungar runt i plastbubblor, skojfriskt att se :)


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-06-11 @ 02:39:04
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0