inte ett moln så långt ögat kan nå

 


Nu är det sommar påriktigt!! yeeey :)

Så idag har jag legat ute i solen och druckit "islatte"

eller aa en hemmagjord sådan på bryggkaffe och mjölk med massa is!

Fusk jaja men det smaka mums ändå.

Efter ett tag blev jag som vanligt rätt rastlös

(hade bläddrat i Tebladet, skapligt roande).

Hade inga batterier på luren så kunde inte blogga heller :(

Men men nu  har jag faktiskt städat (galenpanna?!!)

och nu är det dags att kila iväg till jobbet nu!!

Hoppas ni alla grillar och myser en dag som denna!!

Ta vara på vädret nu, inte alla dagar som är såhär fina ;p

Juni brukar kunna vara litre oförutsägbart om jag inte minns fel?


Kommentarer
Postat av: SOFIA

tack vännen. Önskar dig en underbar Lördag! KRAM

2011-06-04 @ 10:27:46
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0