sveriges nationaldag



Idag har jag mest stått och svettats på jobbet.
Kom in en gumma i folkdräkt och var allmänt go :D
Läste igår på någons facebookstatus att personen ifråga
uppmuntrade oss alla att fira dagen ordentligt!
men vem försöker vi lura?
Vi kommer aldrig fira såsom norrmännen gör.

Ibland är det bara att stirra sanningen i vitögat och bita i det sura äpplet.
Tyvärr så är det ingen prio ett festardag i det här mellanmjölkslandet
och jag tvivlar som sagt på att det någonsin kommer bli det heller.
Men jag log när jag såg gumman i blå/gult med prästkragsmotiv i linningen.
Lite buller och bong var det allt iallafall och vädret kunde inte vart bättre :)
Jag slutade kl 16.00 och efter det har jag umgåtts med my beloved herr Daniel.





Vi passade på att njuta av solen på det nybyggda trädäcket vid slottet.
Jag låg i hans knä och påtade i mina rabatter (Farmstory),
blev killad i håret och vi pratade om sommaren ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0