underbar vecka!


Idag fick jag ett glädjande telefonsamtal :) yeeeey!! *hemlis*
Solen sken och jag tog en promenad med syster.
Shoppade en skvätt (alltid kul).
Allt flöt på fin fint på jobbet, gästerna var trevliga och glada där dom satt i solen.
Mysigt att sommaren är här igen!

Väl hemma så stod maten på bordet ;) Mycket trevligt!
Jag hade önskat mig kycklingsallad till kvällsmat
och min önskan gick i uppfyllelse! *yummie*
Min kalender är fullsmockad med jobb hela veckan
men jag har ändå lyckats klämma in massa skoj :D


Tisdag Grilla hos Pappa (håller tummarna för creme bruleé till efterrätt)

Onsdag Umgås med Caiza på någon uteservering över en bit mat.

Torsdag Grilla på våran uteplats med grannen och hennes dotter

Fredag Ta en sväng på stan och shoppa födelsedags present

Lördag Ska på födelsedags kalas med temat "girlie girlie" ♥

Söndag Favorit i repris? Film och tapas kanske ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0