afterwork

Jag brukar försöka skriva om saker som ni kan finna intressanta.
Inte alltid, men oftast :p
Men nu måste jag bara nämna jobbet.
dun dun dun tråkigt! hähä närå
Jag har 2 olika jobb som ni säkert inte tagit del av då jag tror ni finner det föga intressant.
Ett av dom är iallafall som bartender på Olearys i Örebro.

Igårkväll stängde vi kl. 23.00 och var väl klara strax innan midnatt, då kom en afterwork på tal =)
Vi var bara tjejer som jobba så det blev en tjejkväll :)
Kul kul!!
Det blev lite Beringer zinfandel rosé på satin.



Vilket var hur trevligt som helst!!
Roligt att lära känna dom man jobbar med utanför jobbets väggar :D

Så ni som läser det här så tänkte jag bara tipsa om quality time med arbetskollegorna!!
Tror bestämt att det är bra för sammanhållningen.
Det är roligt och så värt, så gört! afterworka ni med =)
Eller bowla, fika eller något annat socialt och trevligt.

Puss å kram nu ska jag titta på days of our lives :thumbup:

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-03-16 @ 21:03:10
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0