Eftersom ni är så usla


Besökarantalet är alltid sämre på lördagar !
Så igår sket jag blanka *pip* i att blogga bara för att :p
Nä SKOJA, så var det inte riktigt.
Hade verkligen fullt upp heeela dagen så jag hann inte :(
sorry!
Igår var jag på 50 års kalas för Daniels mamma Sussie.
Det var hur trevligt som helst med supergod mat som vanligt.
Eftersom det var kalas så bjöds det även på tårta, yummie.

Lite senare spela vi plump och Chicago och jag vann flest antal plumpar
(dvs. jag förlora som vanligt).
Attans! Jag är rätt dålig förlorare egentligen men igår var humöret på topp ändå haha.



Sen bar det av mot Loungen där jag och Daniel väntade in våra kompisar.



Dagens eller spritzer eller vad ni nu vill kalla det!
Kärt barn har många namn höhö
(Vitt vin och sprite)
En av många favoriter :)

Agge och Maria fyller år i slutet av mars så de hade kalas dom med.
Tyvärr så kunde vi inte vara på två ställen samtidigt :/

Så vi mötte upp hela gänget utanför Ritz där vi sedan dansa loss :D
Hade verkligen superkul så glömde nästan bort att ta kort.
Dålig bloggerska!! haha

Men jag bjuder iallafall på två bilder med usel kvalité



Agge och Malin



sarah och Leyla

Kommentarer
Postat av: Malin

Nemen, vad trevligt att man fick pryda din lilla blogg :)

2011-03-29 @ 16:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0