godnatt jorå tjena :(

Jag är typ bäst på att sova! Eller på att somna är kanske mer korrekt.
Oftast så sover jag nog som en stock inom 5min efter att jag gått och lagt mig.
Men inte inatt närå då skulle det vändas och vridas tills det nöttes hål i lakanet.
Gnäll gnäll gnäll vad sur jag blir.
För det första så sov jag kanske liiite för länge natten tills igår.
Så nej jag vet jag var väl inte så trött som jag borde vara när big brother var slut.
Det resulterade i att jag satt och slösurfa i timmar medan jag tittade på tv.
Tillslut var kl 3 och jag traskade in till sängen.
tröttheten var ett faktum! gäsp gäsp gäsp.

Men kunde jag sova?? Nä klart jag inte kunde.
Vända, rulla, snurra, glo i taket, inbilla mig att det spökar.
kissa 1 2 3 ggr. Kul?! Inte ett dugg! åhhhh blev arg för att jag inte kunde somna,
vilket helt uppenbart inte förbättrade situationen.
Tittade på klockan sista gången strax efter 5 :/

Mindre rolig natt. Min sambo är i ängelholm. Brukar sova som en stock vilket som.
Men inte natten tills idag. Men ikväll lär jag vara helt slut. Hoppas.
Saknar dig redan min kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0