Hemma hos Kenza Mardröm

Min dröm var även den ett rent skjut mig nu tillstånd.
Fy katten ibland drömmer man om att man håller handen och studsar fram på stranden i solen.
Men som följd och lite haha där fick du för att jag läste mer än godkänt antal bloggar igår så drömde jag såklart om bloggar oxå. Eller mer tragiskt om att jag var hemma hos en storbloggare.
Det var vi helt vanliga dödliga. Jag och min syster =) so far so good.
Lägg sedan till att vi hängde ut i Kenzaz penthouse gud vet vart, men flott som tusan.
Vi skulle fixas och trixas. Jag satt å bajja medans alla övriga brottades framför spegeln.
Detta är då xtra sjukt då jag har ett bajja någonannanstans än hemma nej nej syndrom.
Suck man kan undra varför jag delar med mig av den här infon.
Men det var absurt. Jag hoppade därifrån med byxorna nere vid knäna och hoppades att ingen hade sett mig.
Vilket dom såklart hade eftersom det inte ens var jag som spola efter mig HAHA.
Jag påminner er nu om att detta var en DRÖM.
En MARDRÖM som aldrig verkade få ett slut.
Stress stress och alla var klara. Så ut genom dörren iväg på det viktiga eventet.
Jag?? haha inte i verkligheten men kändes så självklart i drömmen.
Väl nere från alla sjutusen våningar så upptäcker jag att jag är barfota.
SUCK. Låna nyckeln av Kenza som förövrigt var snäll och trevlig.
Upp igen stress stress. Vad har vi likadana Jeffrey Campells eller vad dom heter??
Tydligen men hennes var små å nätta i strl 35 medans mina liknade ett par 46or. 
Såklart påminnelse om att jag är dödlig och inte hon.
Dessutom äger jag irl inte alls några JF dojjor.
Men så är det på med dom och får nära gråten be en städare i korridoren om hjälp att hitta ner.
Mitt lokalsinne gjorde sig påminnt även i drömmen (bedrövligt).
Väl nere så svettades jag som en gris. Men jag hann iallafall.
Vet inte vart vi skulle men det var ett himla fuss och snurr om det hela.
Upp på scen.
Vaknade äntligen.
Slut på drömmen tack och lov :D
Tackar så mycket för det! För jag vill inte alls tala inför massa folk som jag tydligen skulle göra :S

Nu är jag redan lite trött efter ca 5h sömn och det är snö ute. Skit också.

p.s nej, jag var inte bajsnödig när jag vaknade så vart det kom ifrån har jag ingen aning om.
säkerligen någon blogg som jag läste halvt sovandes igår haha d.s

Kommentarer
Postat av: bitte



Hej tävlar ut en jättesnygg shoppingkasse på min blogg. Var gärna med om du vill=)



http://www.lovemercury.se/?p=2638

2011-03-28 @ 17:41:51
URL: http://www.lovemercury.se/?p=2638

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0