jag har blivit berövad

Vet att detta är helt inkorrekt MEN det KÄNNS som om jag blivit berövad på en timme,
en hel timma som jag aldrig kommer ikapp :(
Nu när vi slog om till sommartid så har jag vart konstant trött :mad:
Har jättesvårt att somna på nätterna och det är värre än vanligt att ta sig upp på morgonen.

Det hela konceptet sommartid/vintertid är enligt mig absurt.
Att hålla på på det här viset? Folk försover sig eller dyker upp för tidigt.
Snurrigt är väl bara förnamnet?
Äsch slopa det som så många andra länder redan gjort.
Sommartid rakt av vore väl något?

Det här är vad jag har hört en gammal kvarleva från kriget??!!

Nog får vara nog. Men vad skönt det är att gnälla ibland :D
Nu ska jag fortsätta gäspa framför tvn ett tag till innan sängen kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0