Jerry springer har fått fnatt

Ibland kan man längta så galet mycket efter att bara få ha tid för att lägga sig i soffan och zappa mellan kanalerna. Den känslan dyker oftast upp efter ett fullspäckat schema med för lite sömn.
Då man upplever att man inte längre är 20 haha.
Men nästa gång ska jag slå mig själv på näsan.
Idag kom jag på mig själv med att faktiskt zappa på Jerry Springer.
Det fruktansvärda var att jag inte genast zappa vidare.
Närå jag tittade förvärat längre än vad som är okey.
Nog för att programmet alltid vart uselt på alla sätt och vis.
Men nu tar det väl ändå priset?
Dagens program handlade om folk som hade bedragit sina kära.
(samma handling som alltid ungefär)
Men varför i hela friden fanns det en strippstång i bakgrunden med en tjej i bikini?
Och varför var två av tjejerna som var i luven på varann pga. en kille toppless?
Till råga på allt så visade den killen även upp sitt rör som de så fint kallade det.
Det verkar ha blivit en grej i jerry springer.
Mer åt stripphållet med en massa bråk och galenskaper bara för att.
Galet.
I gårdagens program (ja jag såg en skvätt igår men då zappade jag vidare illa kvickt)
hursom då visade även en massa personer ur publiken tuttarna för att sedan få inta en plats vid strippstngen??!!

Nä fy när man väl är hemma såhär länge så inser man verkligen vad mycket skit det går på tv.
Fast att jag fortfarande mår pyton så börjar jag redan tröttna på tvn och soffan.
Min rygg gör detsamma.
Den är ju trots allt inte 20 längre.
Skämt och sido nu ska jag återgå till mitt zappande.
Hoppas ni friska personer gör något roligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0