kissar stopp i toan

Jag har säkerligen kissat 714ggr sen i söndags.
Okey, jag överdriver.
Men riktigt riktigt många gånger iallafall.
Varje gång har dessutom vart en pärs då jag blir helt flåsig bara jag reser mig.
Varför är det så när man är sjuk?
Att man kissar så mycket alltså?? inte att man blir flåsig.
Det ska jag ta reda på..
Sen när jag är tillräckligt frisk för att orka ta in någon ny lärdom.

Min Daniel tog tåget hem idag då även han är superdupersjuk.
Han ligger i sängen och fryser stackarn.
MEN
Vet ni vad?
Jag har fått se en ny sida hos min kära sambo idag.
Daniel är absolut inte ynklig och klagig när han är sjuk.
Jo han är kille. Lovar :p
Han var helt frusen men stekhet och superblek när han klev innanför dörren.
Jag hade feberfrossa förut och kröp då ner hos honom som är superfebervarm,
fast han fryser som om det vore en frys och inte en säng med två täcken han låg i.
Joråsåatt sjuk e han. Väldigt sjuk :(
Och det är jag som har smittat, känns rätt uselt.
Men trots att han har sådan feber och mest ligger som i en dimma så oroar han sig för mig
som är på bättringsvägen (hoppas jag iallafall) och frågar om jag vill ha något.
Vilken karlakarl ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0