lilllördag jajjemen!!

Ägaren till vinet behagade efter mycket om och men att svara i sin lur.
Vi fick klartecken att det var okey att norpa flaskan.



Eh nu ska jag inte vara den som är den men jag förstår varför det gladeligen gavs bort...
Vinet var nästintill pissgult och smakade även pissigt :p
Tur att jag hade mitt überbilliga struntvin som gick ner lika lätt som vatten :D
Elin den hårdingen körde på sprit och hade dessutom med sig lakrisshot i en petflaska!
Haha det kallar jag grejjer d ;)



Sandra och elin hade lite delade meningar om vem som fick "äran" att bära hatten.
Hattmakarhatten som de döpte den till.
Jag la mig helt frivilligt i striden om den superfula fyllehatten :)

förresten visst är lilllördag på olika dagar i olika städer?
eller är jag helt väck nu :S
Här i örebro är det iallafall onsdag som är lilllördag

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha takc ås mkt:D

2011-03-17 @ 16:20:57
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: carolinhe med H

Kikar in och hoppas allt är bra med dig! :)

Kram! ♥

2011-03-17 @ 17:57:16
URL: http://carolinhes.nu
Postat av: Elon

Vilka piiiniga bilder :p

2011-03-18 @ 00:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0