ont i höftkulan

Jag har till och från haft ont i min högra höftkula. Har valt att blunda för problemet,
då det vart sporadiskt och faktiskt inte superduperilla.
Hur kul är det med ålderskrämpor i 25års åldern? Rena skämtet va?
Men idag sken solen och jag kände verkligen för en promenad.
Fast det kunde jag genast fetglömma. Satans höft!!
Det gör ont när jag går :( Tur att vi inte har trappor hemma då det är värre än värst dagar som denna.
Nu har jag googlat lite på det här och blev minst sagt skrämd!!
Någon påstod att man kanske led av olika långa ben :S
Medans någon annan hade haft liknande som var en inflammation och nu led han av en deformerad höft.
osv osv osv.
Hur som så ska jag nog kontakta farbror doktor snarast!
Så håll tummarna för att det inte är något allvarligt och att jag inte behöver en ny höftkula :(
Brukar kunna skoja om att jag är för gammal för det ena och andra och att -man är ju inte 25 längre haha.
Men i det här fallet så känner jag mig alldeles för ung!!
En höftkuleoperation verkar inte som något för louise eriksson 25 år.

visst inte?!




Kommentarer
Postat av: Linette

Googlar man tillräckligt så är man typ helt plötsligt döende! Dont worry sis, är nog ingen fara. Pussa

2011-03-12 @ 21:12:50
URL: http://linettesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0