stinky me


Solen skiner och jag är ledig idag :) Sitter och inväntar min kära syster.
Trodde det skulle bli lite senare så har precis smort in mig i bus,
brun utan sol för er som inte förstod det (pik till Daniel) hihi.
Det luktar inte direkt blommor men den bjuder jag på :p
Tänkte att jag skulle hinna duscha av det innan. Men nu blev det inte så.
Min minimum tid är annars 3h annars känns det som om det inte hinner ta?

Hur som det här är min favoritbus



Älskade Loreal!

Dock så är jag lite konfunderad över om det är en ny formula?
På min gamla flaska står det Face and body och på den nya står det bara body??
Någon som vet varför?
Hur som så tycker jag att det är superbra med undantag för lukten.
Men den försvinner efter en dusch. Som jag som sagt inte hinner med nu,
men därav rubriken stinky me!

Aja hoppas jag hittar något trevligt på stan som jag kan slänga upp i ett inlägg lite senare :D
Nu ska jag rota i garderoben efter något som jag vågar utsätta för min nyinsmorda buskropp.

Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0