tjejkväll på stan

Fick precis höra att det är tjejkväll på stan här i Örebro ikväll.
Tror det innebär att vissa butiker håller uppe längre än vanligt
plus en massa erbjudanden på diverse tjejprylar.
Om jag nu har rätt angående öppetiderna så är väl det hur bra som helst :D
Mera shopping åt folket!!

Det är visserligen en kul idé trots att erbjudanden tyvärr inte är något att hänga i granen.

Däremot så kan jag tycka att det är himla skummt att det här med tjejkväll är "godkänt"
då det mesta nu för tiden ska vara sjukt överdrivet jämlikt.
Man fick inte ha olika priser på tjej och kill klippning hos frissan.
Och tjejtaxa på taxi var "gudförbjude".
Då det var orättvist!!

Skrattretande kan jag tycka, men vi får väl se hur länge tjejkvällarna tillåts :p

Tydligen så lockade Vågen (ett köpcentrum) med frasen
-killar kom och mingla med tjejerna ikväll!

Hahaha jag kan se det framför mig.
-Bruden går du hit ofta eller?? ;)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker du ska kika på Åhléns och Lagerhaus om de finns i din stad. De har mycket pastelligt och fint! :-)

2011-03-31 @ 16:44:28
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0