Vet att jag är liiite tidig

Har kommit underfund med att jag nog är en liten blomfantast trots allt.
Jag är rent av usel när det kommer till att sköta om mina stackars blommor.
Vilket dock inte betyder att jag inte älskar dom, för det gör jag.
Blommor är vackra och man blir glad av att betrakta dom :D
Här om dagen var jag som jag tidigare nämnt i en blomaffär och shoppade lite.
Nu har vi riktiga blommor i alla rum och jag är helnöjd :)

Fick dessutom följa med lite påskblommor hem



Påvägen ut så såg jag att de även sålde påskris och fjädrar.
Vilket resulterade i ytterligare en tripp dit igår.
Så nu är det lite påskpyntat här hemma :)





Så trevligt så!
Vet att det är liiite tidigt, men det är så trist att pynta och fixa för typ en vecka bara.
Daniel sa att jag fick ha påsk hur länge jag ville och lovade att köpa ett påskägg idag.
Jag är så lyckligt lottad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0