Vin och ölprovning

 

Igårkväll var jag på öl och vinprovning på olearys :D

Vinprovningen var trevlig och jag har nu kommit underfund med att jag tokdiggar white zinfandel rosé!!

Det är fiiiiina grejer det :) Farligt lättdrucket och hur yummie som helst.

Enligt mig ska rosé vara rätt låg alkoholprocent på också. Gärna runt 8-10%

Då kan man ju dricka mer innan man trillar av stolen, vilket är positivt.


Sedan var det dags för ölprovning.

Inte alls lika uppskattat ifrån min sida.. Men flaskorna var roliga och någon kapsyl bjöd dessutom på en rebus!

Kul detalj tycker jag :D

Doggy style, Scratch och Tire Bite. Fiffiga namn va?

 

Har en vän som heter Lone, därav gillade jag Lone Star kapsylen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0