barbent i spetskjol



Igårkväll var det inte lika varmt som det har varit.
Men jag stod fast vid att det var sommar
och inte försommar som vissa vill envisas med att kalla det.

Jag valde att lämna strumpbyxorna hemma och trippade glatt runt barbent i spetskjol!
Visst, jag skulle inte ha svettats om jag hade haft mer kläder.
Men solen sken och hand i hand mötte vi par nr 2.
Dags för dubbeldejt, vuxenpoäng ja tack :p
Eftersom vi allihopa inte gärna tackar nej till tapas så blev valet restaurang Wobbler.



Smarrigt? Jajjemen!



Vi skippade efterrätten pga. matkoma och drack drinkar istället



Sen en tripp till Olearys för en Strawberry Hill och Bigfoot rosévin *smaskens*



Vi tävlade i blomtillverkning av servetter.
Här i bild ser ni min fin fina ros i någon sorts näckros.
Tillsammans ser det mest ut som en använd servett.
Nåväl. Jag vann va??
Vi säger så iallafall. Min blogg, min syn på det hela.



Men herr förlorare såg rätt nöjd ut ändå :)


Det blev en sväng förbi Bishop Arms oxå.
Vi riktiga vikingar (tjejerna) tog en filt, höll fast vid sommartanken
och mös ner oss i sofforna och pratade om allt och inget.
Klenbyggena (karlarna) frös och pep in till värmen.

Vi skippade utgång och gick hem runt tolv?!
Det tackar vi för idag,
våra huvuden mår prima och herr baksmälla får besöka er andra :p








Kommentarer
Postat av: Alexandra

drinkarna ser supergoda ut!

2011-05-17 @ 21:32:35
URL: http://phose.blogg.se/
Postat av: EVELINA - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Maten ser verkligen jättegod ut!!

2011-05-19 @ 11:02:30
URL: http://evelinaknipstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0