djurvän minst sagt

Jag är en sån där typisk djurvän. Om någon har med sin katt, hund, råtta, get till en sammankomst där jag råkar befinna mig så ska det såklart gosas, klappas, erbjudas sittplats i mitt knä och allt vad gulli gull är. Jag undrar om det är genetiskt att vara djurvän?! Njae kanske inte men visst måste det vara så att man blir som mamma och pappa. Uppfostrad till djurvän? Jag menar att inte sjutton vet man någon som är uppväxt med djur som inte gillar dom?? Jag är uppväxt med katter och har hållt på med hästar sen lekis. Hemma hos bästa kompisen hade dom hundar marsvin, kanin, katt? Ett litet zoo :-D HUr som medans andra barn plåga små insekter för sitt egna sjuka nöje så mådde jag dåligt när jag råka trampa på något yttepyttelitet levande i skogen. Jag skulle kanske balla ur totalt och bli en galen kattkvinna om det inte vore för att sambon är allergisk! Tur i oturen det kanske :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0