fågelskådare, flygfän, blåsväder..



..och överbeskyddande grågåsmorsor.
Vad har jag gjort hitills idag då?
Jo jag har tagit en powerwalk med lillsyrran i Oset.
Först var himlen blå och allt var frid och fröjd,
vi stannade till vid kohagen och njöt av "vi är på landet känslan".





Sedan traskade vi vidare.
Det kändes som sommar och vi såg fågelungar och fjärilar.
Men likt typiskt majväder så vände det på två röda.
Det börja blåsa något djävulskt och det var inte alls lika trevligt längre.
Men vi hade bara kommit halvvägs på vår runda,
så det hade inte hjälpt att vända heller.
Lika bra det!
För nu sitter jag här i soffan supernöjd över att jag vart ute och motionerat :D
Lite styrka på det här så kanske man får lite träningsvärk imorgon wihoo haha

Kommentarer
Postat av: ems

ah, de skulle jag med vilja! jag ska ill Detroit nu :) har varit i Las vegas, San diego, Los Angeles, Washington och Detroit innan :)

2011-05-19 @ 17:14:56
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0