fjortistrosan nummer 1



När jag var yngre så hade jag nästan 1 trosa för alla dagar på året.
Vilket har resulterat i att jag inte köpt så fasansfullt många nya senaste tiden.
Men nu kände jag att det var dags att förnya lite i troslådan.
Lite snabbt roffa jag åt mig 4 par och kände mig nöjd med mina val när jag knata mot kassan.



Sådär såg det ungefär ut innan hon vände på trollorna för att larma av.



Då upptäckte jag fjortisstämpeln på baken!!
AAAHHHH what to do??
Säga neeeeeeeeeeeej jag vill inte ha dom där svart/prickiga?
Närå jag fick tunghäfta så dom fick glatt följa med hem.
Haha kändes som om jag var 14 igen haha

Men men karln min får ta det som en komplimang ;p
Kan iallafall stå för dom orden till 100% ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha söta! :D

2011-05-26 @ 15:29:57
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0