heja tjockis!!



Idag såg jag en riktig tjockis som var ute och sprang mitt i stan.
Alltså ingen person med lite trivselkilon utan om ärligheten ska fram,
så var det en riktig fläskis!
Med vattenflaskan på 2l i högsta hugg, joggingskor och hela outfitten
så sprang personen för allt vad han orka.
Så himla strongt gjort!!
Jag gnäller över att jag får håll och att det är jobbigt att springa,
så jag powerwalkar istället.
Men den här (biggest loser stora) personen sprang för glatta livet
trots att svetten, utan att jag överdriver, RANN.
Det kallar jag motionsinspiration!
Så även fast jag sov som en kratta inatt och stått på jobbet i nästan 9h
så har jag ägnat kvällen åt en rask promenad i över 1h :D
(jag erkänner tjockisen knäckte mig, han sprang)..
Men innan jag såg honom på dagen så var min motivation noll.
Så tack du tjockis!

Kan du, så ska inte jag gnälla! Utan då ska jag oxå motionera :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0