kan bli en riktog blooper


Igår när jag var på systemet och inte behövde visa leg :( usch hemskheter!
Hur som så rantade jag runt mellan hyllorna på jakt efter någonting nytt!
Somrigt skulle det va.
Kikade runt på roséhyllan, inge white zinfandel där inte. Nedrans!
Jakten fortsatte. Vitt vin? Men det känns inte som om det skriker sommar.
Cider hyllan? Har redan prövat de flesta nyheterna där.. Det lät illa.
Men det har inte hänt mycket där på sistone?
Förutom en liten somrig rekorderlig cider. Hopp i korgen med den.
Fast jag ville ju inte köpa ett gäng likadana.
Sprit? Nä herrejisses det vore att ta i.
Happ, då var det kört då? Eller? Nähärå!
Apertif hyllan bjöd på något trevligt! Ett SOMMARVIN,
lät ju som en riktig 10 poängare :D
Hoppas hoppas hoppas. Runt 8% så det borde min dåliga tolerans klara av.
Nu är det lite av en chansning. Det kan gå åt vilket håll som helst.
Förmodligen satans sliskigt!
Hälften vågat hälften vunnet
..hoppas jag..
Annars blir det en nykter p fest ikväll
vilket betyder noll baksmälla :)
Stay positive liksom även om det skulle smaka slisk


Kommentarer
Postat av: MYMiC

jahaaa, men vad sad att det inte var så bra. Man vill ju att alla fina nagellack ska vara bra liksom ><



tack för tipset iaf :D

kramar <3

2011-05-18 @ 13:41:28
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Tänkte bara passa på att tipsa om tävlingen där du kan vinna presentkort på 900:- på H&M. Kika in hos mig och scrolla till tävlingsinlägget. Superenkla regler! :) Än så länge är det typ ingen som är med heller.

2011-05-18 @ 14:51:19
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: ems

yes, det finns hopp :D hehe vart i usa skulle du vilja åka då? :D

2011-05-18 @ 15:22:23
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0