Låtsasgift med tippexnaglar



I lördags såg mina naglar ut såhär.



Har hört att vitt är det nya svarta?! Man måste väl prova iallafall tänkte jag.
Gillar faktiskt svart som omväxling till mitt annars godisrosa lack
(ej på fossingarna, det ser ut som en riktigt mörbultad blånagel!!)
Så om vitt nu ska vara det nya svarta, så borde det väl bli en vinnare?
Njaeee sjutton oxå, ser ut som tippex.
Eller som karln sa -konstigt det ser ut!
Men jag uppskattar ärlighet så det är lugnt hjärtat ;p

Eller så är det bara så att jag måste vänja mig.
Kan vara lite seg i starten med vissa saker.
Som tex. kan jag tycka en låt är superdålig första 10 ggr jag hör den,
för att sedan den 11e gången gala med hellre än bra för full hals :bigeyes:

Angående ringen så nej jag är inte förlovad,
ibland blir mitt högerfinger lite tillfälligt tjockt
så då får det bli vänster även om det är "fel" att ha "vanliga" ringar där.
Men om sanningen ska fram kan det vara bra att vara "låtsasgift" på krogen ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0