lunch + dessert, lyx!



Varför är det så egentligen? Att dessert är kopplat till middag.
Gissar på att jag inte är den enda som aldrig äter dessert efter lunchen?
Heldumt egentligen. Så det rådde jag bot på idag.
Efter att vi hade vart iväg och storhandlat på MAXI :D
så gjorde jag storkok med spaghetti och köttfärrssås, himla behändligt.
Då kan man laga vilken mat man vill sen i veckan,
utan att tänka på om det funkar som matlåda till karln eller ej.
Vissa rätter som sallad räknas tydligen knappt som mat,
medans andra suger att micra.
Man ska tex. ALDRIG värma på spenat igen,
det är typ nära döden farligt har jag hört!!
Nåväl efter att vi slörpat spaghetti och spillt på spetsduken :(
så stack karln iväg till jobbet.
Fine by me!! Mer jordgubbar till mig hehe



Jordgubbar med Kesella vanilj,
mums fillibabba!!


Kommentarer
Postat av: CJ

Åh, vanilj kesella och jordgubbar är det godaste som finns!

2011-05-30 @ 13:05:44
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0