Med Olle gänget



Bara jag som kallar Olearys för Olle?
Mycket möjligt. Vet inte varför jag fått för mig det.
Smeknamn borde alla ha. Även restauranger.
Mc Donalds har ju liksom Donken.

Äh hur som var inte vad det här inlägget skulle handla om!

Var ute en sväng med några av Olle personalen igår :)

Det var hur trevligt som helst.
Först "lagade" jag och Helen mat hemma hos mig,
(färdig potatisgratäng och lövbiff).
Sen joinade Malin och det blev lite vin och tjatter!

Senare mötte vi upp några fler ur gänget på Olle,
sen drog vi vidare till Satin









Hittade en störtskön barfotatant att dansa med :D

Då "styrdans generationen" inte riktigt går på krogen längre
så vet jag inte om man kan kalla det -att dansa MED.
Nuförtiden dansar man som ni alla vet inte hand i hand utan mer bredvid,
hur som så var hon kvällens danspartner :p
Kul var det iallafall hon var dansglad som få med några vodka russian i kroppen!!

Tack alla ni som var med för en supertrevlig kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0