otacksamma fruntimmer!!



Bättre sent än aldrig som man brukar säga.
Igår hade vi tjejkväll här hemma :)
Mycket trevligt som vanligt.
Sandra hart vart här x antal gånger sen i julas
men varenda gång har jag ändå lyckats glömma bort hennes julklapp
som legat här och samlat damm i snart ett halvår haha
Men igår var det dags! Sandra fick sin Julklapp i maj, jajjemän.



Mycket personlig och tilltänkt julklapp må ja säga!
Sandra äter sushi tokofta och dessutom suger hon på att laga mat.
Så en perfect roll passar väl prima då??!
Men det otacksamma fruntimmret som hon är så lämnade hon skiten här? :p
Jo jag får kalla det en skitsak för jag är livrädd för sushi
och har därmed ingen som helst nytta av den själv.
Den här julklappen hade inga som helst baktankar tillskillnad från den jag gav pappa :p
Han fick en cremé bruleé brännare för att jag tyckte att han skulle göra det någon kväll och bjuda på.
Men den dagen har fortfarande inte kommit :(
Pyttsan!


Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

haha ja både hår och bröst växer till min stora glädje :p även naglarna har blivit starkare och längre, går inte av alls lika lätt som förut

2011-05-27 @ 09:25:54
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt kul jag är. Sitter å läser din blogg å tänker å undra vart hon köpt den där sån vill jag oxå ha å sen fortsätter jag läsa å ba den är ju min present som jag glömde haha hur ful var jag egentligen?

2011-05-27 @ 19:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0