Rena kissa på sig dräkten


Den här lilla raringen införskaffade jag mig i Barcelona.
Åh jag tycker att den är så fin.
Idag är det visa benen värme så då var det dags för jumpsuits invigning :D



Nu är det dock så att jag är född kissnödig.
Min blåsa är menlöst liten.
Att tråckla av sig det här tygstycket x antal gånger per dag är inte alltför upphetsande.
Kanske något att lägga på minnet, så man inte är ute i sista sekund någon gång.
Ibland så blir man sådär opassande kissnödig,
mitt i en spännande film eller under ett intressant samtal.
Då väntar man och när man når toastolen är det lite bära eller brista känsla.
Så långt får det inte gå när dagens klädsel är denna.
Det SKA jag komma ihåg.

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

SV; tack för peppen och ja det gör det! :)

2011-05-13 @ 06:42:33
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0