soooOooo looOong suUucker!!



Äntligen åkte Gurkan ut ur big brother!
Har stört mig något otroligt på det lilla trollet.
Han var rolig i början, men med tiden så sjönk han bara i mina ögon.
Jag började att störa mig på honom redan när han visade sig vara så trångsynt
när det gällde transexuella Vanessa.
Efter det har jag inte haft mycket till övers för honom.
Kan väl inte påstå att Christian är någon favorit heller.
Undrar om han har ett eget tycke över huvudtaget?
Lite mesig måste jag påstå att han är.
Go, jo absolut men han leker ju bara någon annans svans.
När han väl hittat sig en "brorsa" så slipper han tänka själv.
Lätt att låta någon annan tycka till och sedan bara leka nickedocka.
Men hellre honom än Gurkan.
Vem som är värdig vinnare?
Har hejat på Simon mest hela tiden, men börjar gilla Peter mer och mer.
Han gnäller men på ett roande sätt och sticker inte under stolen med det.
Jag tror faktiskt Peter är mest sig själv och har nog gjort bättre tv än Simon?

eller? :bigeyes:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0