the bigger the better?



Jag och min kärlek bor i en trea.
När det kommer till städningen så uppskattar man inte storleken
fullt så mycket som annars :S
Nu på förmiddagen har jag fixat och donat.
Det tar sin lilla tid får jag erkänna.
Inte alls samma sak som när jag en gång i tiden bodde i en etta
som var lika stor som en skokartong.

(överdriver lite ja).
Jag är iallafall klar med kök, hall och badrum.
"Bara" sovrum, vardagsrum och tredje rummet kvar.
Tråkigt inlägg kanske, men så är det jag gör ibland, tråkigt!
Någon frågade om mina planer inför fredagen i en kommentar.
Planen var städning, sen kommer min Daniel hem från Ängelholm vid 16 :D
Det var sista vändan på hans utbildning nu, så inga mer ensamma veckor!
Det gör mig såklart superglad!
Så tänkte umgås lite med honom innan jag drar iväg till jobbet ikväll.

Vad har ni för planer inför helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0