varför ändra ett vinnande koncept?



Lunch på Java åter igen.
Skulle vara intressant att veta hur många sallader jag klämt i mig där :)
Idag hade jag sällskap av Sofia som liksom jag inte ändrade sin vanliga beställning.
Hon kör på en kalkonsallad med pasta och jag blandar min egen,
med samma ingridienser som alltid.
Loka med smultronsmak att dricka till sen var vi nöjda.



Eftersom uteserveringen fortfarande låg i skuggan så satt vi inne.
Kändes helt fel egentligen..



Men efter nästan 2h tjattrande så var det soligt och varmt ute
så det blev kaffe för Sofia och té för mig utomhus.
Lilla Hjärtat té med rosa hjärtan i eller ett annat med supersött namn?
Det hette nämnligen en puss på munnen och en varm kram.
Té med kärlek i blev det vilket som och sol på benen *mys*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0