not my week



I torsdags slog jag i huvudet och fick därmed både huvudvärk och bula.
Igårkväll var den incidenten sågott som bortglömd,
sålänge jag lät bli att pilla på den satans bulan så var åtminstone
värken ett minne blott!
När klockan slog 18 så var det dags att ta helg, men vad händer då?
Jo det ska jag berätta.
Fröken klumpig (jag) missar ett trappsteg i trappan och trampar sjukligt snett.
Det gjorde galet ont och resulterade i en rejäl vrickning/stukning.
Typiskt! Så för min del spenderas den här helgen i soffan.
Skönt kanske ni tänker?
Men nej när man hamnar i soffläge mot sin vilja,
så känns det hela inte ett dugg avslappnande!
Snarare som ett fängelse.
Självklart skulle det vara en solig och vacker höstdag också.
Det roligaste jag gjort hitills var att diska och måla tånaglarna.





Mitt röda lack från mavala är för nuvarande min höstfavorit,
rosa har såklart en speciell plats i mitt hjärta
men känns lite somrigt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0