sko med fluff i



Som jag längtat efter mina nya skor med fårfluff i.



Varje dag den här veckan så har jag kollat posten mer än extra noga.
Vaaaaaaaaaaaaart är min avi???
Snyft, suck, förtvivlan vad synd det vart om mig då.
Den som väntar på något gott? Jo tjena, föga tröstande.
Idag rann bägaren över lite då det var dags för avin att dimpa ner genom brevlådan.
Mellan 2-4 arbetsdagar var det sagt i fredags.
Med andra ord senast idag, torsdag!
Arg som ett bi blev jag när det verkade som jag gick bet även idag.
Men det gjorde jag inte.
Avin hade blitt mailad för 2 dygn sen haha
Nåväl slutet gott allting gott.
Imorgon knallar jag till jobbet i nya varma fluffiga skor!


(hade även fått ett "ursäkta förseningen på din jacka" mail, men men)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0