vill bara hylla livets sko



Tycka vad man vill om uggs, shepards, canada snows,
kalla dem vad ni vill.
Kärt barn har många namn (märken).
Själv är jag en lycklig ägare av ett par svarta låga shepards






Kan nog lätt vara ett av mina bättre köp.
Har aldrig någonsin frusit om mina fossingar i dessa
och då är jag en riktig fryslort!
Måhända att de inte är supersnygga i alla lägen.
Men det är enligt mig en fantastisk sko!
Förra vintern bodde jag mer eller mindre i dessa.
Dom hade lätt hållt den här vintern med,
men fick nyligen konkurrens av mina fodrade Dr Martens.
Som jag dock inte kunnat knalla in än,
pga att jag i förra veckan stukade min vänstra fossing.
Enda skorna som jag fått på mig över min klumpfot
är som ni förstår mina älskade shepards.
Tänkte därför hylla dessa skor med ett alldeles eget inlägg.
That´s a true story.
Så jag säger bara, ni som inte äger ett par
köööööp!
Perfekta för en tur till ICA, rännandes på julmarknad,
i pulkabacken osv!
Dock inte ultimata i snöslask,
men kom igen alla har vi våra brister!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0