den som söker skall finna



Då var det dags för vinterjacka eller iallafall att köpa sig en sådan.
Jag har en toppenbra höstjacka som borde fungera åtminstonde
den här månaden ut dom dagar det är för kallt för min älskade skinnjacka.
Men efter det så blir det desto värre, min "michellingubbejacka"
är i varmaste laget och är rätt bökig och stor då det inte är isbjörnskallt.
Som ni förstår så har jakten på den perfekta vinterjackan börjat
och som jag har letat! Vågar nästan påstå att jag vart inne i varenda butik
här i Örebro (de som möjligtvis skulle kunna ha vad jag söker i varje fall)
tyvärr så känns det som om jakten vart helt förgäves..

Men nu så kanske jag har hittat the one!?
(efter mycket om och men, på nätet)



1895kr

Men det är nu jag behöver hjälp?!
Ska jag i vanlig ordning vara tråkig och köra på
en svart eller ska jag våga mig på en grön?

(jag föll pladask för den stora luvan)

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

Hejdär! hoppas du har en riktigt skojjjig fredag! hihi



Ta gärna inte detta som reklam, vill bara säga att jag säljer just nu proffsiga bloggdesigner för 150kr, du bestämmer utseende själv! hihi kram!

2011-10-14 @ 15:17:08
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0